Saturday, August 15, 2009

طائب :اگر نتواند با 4 شاهد كه نفس عمل را به عينه رويت كرده باشند ادعای خود را ثابت کند: کروبی بايد 80 ضربه شلاق بخورد

۲۴ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۴۹: سحام نیوز :حجت‌الاسلام والمسلمين طائب با اشاره به نامه اخير كروبي به هاشمي رفسنجاني گفت: كروبي در نامه‌اش نوشته كه در فلان اردوگاه به خانم‌ها تجاوز شده است......

سحام نیوز :حجت‌الاسلام والمسلمين طائب با اشاره به نامه اخير كروبي به هاشمي رفسنجاني گفت: كروبي در نامه‌اش نوشته كه در فلان اردوگاه به خانم‌ها تجاوز شده است، افراد اردوگاه تعدادشان معلوم است تمامي افراد اردوگاه مورد اتهام فحشا قرار گرفته‌اند، اگر كروبي نتواند با 4 شاهد كه نفس عمل را به عينه رويت كرده باشند اين اتهام را اثبات كنند 3 مساله در مورد او از نظر شرعي وجود دارد: 1- ايشان فاسق2- ايشان گناهكار است و 3- ايشان بايد 80 ضربه شلاق تازيانه بخورند و حالا اگر ثابت شود كه قضيه اصلا دروغ بوده است قضيه فرق مي‌كند و حكمش چيز ديگري است.
به نقل از جهان نیوز وی تصریح كرد: در اسلام اگر كسي به يك مؤمن يا مؤمنه نسبت فحشا بدهد و نتواند آن را با 4 شاهد اثبات كند اولا اين شخص گناهگار و فاسد است مگر اينكه توبه كند ثانيا بايد 80 ضربه شلاق بخورد.
عضو شوراي مركزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در خصوص نامه اخير كروبي به هاشمي رفسنجاني گفت: بحث آزادي بيان تا حدي است كه كسي از حدود شرعي تجاوز نكند و خلاف نگويد ولي آقايان از حدود شرعي تجاوز كرده‌‌اند و دستگاه قضايي در اين خصوص موظف است آنها را بخواهد.

No comments:

Post a Comment