Friday, August 14, 2009

میر حسین موسوي:‌ آيا اهانت به كروبي خدمت به بيگانه نيست؟

۲۲ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۰۵ به نقل از روزنامه اعتماد ملی:
گروه سياسي: ميرحسين موسوي ديروز پاسخي به اهانت كنندگان به مهدي كروبي داشت. او اهانت به كروبي را خدمت به بيگانگان توصيف كرد.

گروه سياسي: ميرحسين موسوي ديروز پاسخي به اهانت كنندگان به مهدي كروبي داشت. او اهانت به كروبي را خدمت به بيگانگان توصيف كرد. ميرحسين موسوي در ديداري كه با اعضاي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات داشت در انتقاد و اعتراض به اظهاراتي كه عليه بزرگان كشور مطرح مي‌شود و به ويژه با انتقاد به عملكرد صدا و سيما چنين واكنشي را نشان داد. وي گفت: ‌«آيا آمريکا ترجيح مي‌دهد صدا و سيماي ما يک رسانه منصف و مورد اطمينان باشد يا با دروغگويي‌هاي پي در پي اعتماد مردم را از دست بدهد؟ آيا کساني که باعث شده‌اند مردم براي گرفتن خبر به رسانه‌هاي خارجي مراجعه کنند به دنبال منافع بيگانگان هستند يا کساني که مي‌گويند رسانه ملي بي‌طرف باشد و اخبار را شفاف بيان کند؟ آيا اگر آمريکا تمام قدرتش را بسيج مي‌کرد مي‌توانست به اندازه اتفاقاتي که در زندان‌ها افتاده است به کشور و انقلاب لطمه بزند؟ آيا روزنامه کيهان که قشر فرهيخته و روشنفکر را مقابل نظام قرار مي‌دهد ناخواسته همسو با بيگانگان قدم برنمي‌دارد که همطراز منافقين با نظام دشمني مي‌کند و در جهت منافع آمريکا و انگلستان گام برمي‌دارد. آيا اهانت به آقاي کروبي که توان بسيج جمع‌هاي مومن و دلسوز به نظام و کشور را دارد خدمت به منافع بيگانه نيست؟»
وي با اشاره به اينکه هيچ‌ يک از نيروهاي دلسوز انقلاب نمي‌خواستند اين حوادث روي دهد با تأکيد بر سوءظن مردم کشورمان نسبت به نيات بيگانگان افزود: «مردم خواهان طرح خواسته‌ها و اعتراضات خود در جوي آرام و عاري از تشنج بوده و هستند و آن کساني که با برهم زدن تجمعات آرام مردم آن را خونين کردند به منافع بيگانگان خدمت مي‌کنند.»

No comments:

Post a Comment