Tuesday, September 1, 2009

جمله هایی از بزرگان

یک فیلسوف تابحال هرگز یک روحانی را نکشته است، در حالیکه روحانیون فلاسفه زیادی را کشته اند.."/دنیس دیروت/ .

وقتی که مردم بیشتر آگاه میشوند، کمتر به روحانی و بیشتر به معلم توجه میکنند./رابرت گرین اینگر سول/

دین بهترین وسیله برای ساکت نگه داشتن عوام است./ناپلئون بناپارت/

وقتی مروجین مذهبی به سرزمین ما آمدند، در دستشان کتاب مقدس داشتند و ما در دست زمینهایمان را داشتیم، پنجاه سال بعد، ما در دست کتاب های مقدس داشتیم و آنها در دست زمین های ما را داشتند."/جومو کیانتا/

کشيش ها مى گويند که آنها به مردم بخشيدن و خيريه را مى آموزند. اين طبيعى است. چون آنها از پول صدقه مردم زندگى مى کنند. همه گداها مى آموزند که مردم بايد به آنها پول بدهند. /رابرت گرین اینگر سول/

به من بگو قبل از تولد کجا بوده ای تا به تو بگویم پس از مرگ کجا خواهی رفت.... /نیچه

روحانى نسبت به برهنگى و رابطه طبيعى دو جنس حساسيت دارد، اما از کنار فقر و فلاکت مى گذرد./سوزان ارتس/

قسمتهايى از انجيل را که من نمى فهمم ناراحتم نمى کنند، قسمتهايى از آن را که مى فهمم معذبم مى کنند./مارک تواین/

شاید هدف از زندگی ما در این دنیا این نباشد که خدا را بپرستیم، بلکه این باشد که او را خلق کنیم./ آرتور کلارک/

اگر خدا وجود میداشت، من فکر میکنم که بعید است او آنقدر بیهوده و لوس باشد که از اینکه افرادی در وجود داشتن او شک کنند آزرده شود." /برتراند راسل/

ادیان همه مانند یکدیگرند، مبتنی بر افسانه ها و اسطوره ها هستند. /توماس جفرسون/

خداوند زاییده ترس انسان از طبیعت است/آربیتر/

مذهب تنها برای بردگی انسان ها خلق شده است./ناپلئون/

اگر کسى يک نفر را بکشد قاتل است، ميليونها را بکشد فاتح است و همه را بکشد خداست/ژان روستان/


1 comment:

  1. اون جمله ی آرتور کلارک خیلی به دلم نشست

    ReplyDelete